|
|
Село Овчарци 10:49 |
|
Обявена поръчка в Държавен вестник за преустроиство и ремонт на училището в село Овчарци |
Обявление за малка обществена поръчка
Строителство
№ 27 от 12.05.2008 г.
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:
* Официално наименование: Община Сапарева баня
* Пощенски код: 2650
* За контакти: Община Сапарева баня
* Email:sap_euro@abv.bg
* Факс: 0701 47918
* Адрес: ул. "Германея" № 1
* Град: Сапарева баня
* Лице за контакти: инж. Радка Георгиева
* Телефон: 0707 3378
* Държава: Р.България
I.2) Вид на възложителя и основна дейност
* От името на други възложители: Не
* Основна дейност на възложителя: Обществени услуги
* Вид на възложителя: Регионален или местен орган
I.3) Основна дейност/и на възложителя
РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
ІІ.1) Описание
ІІ.1.1) Наименование на поръчката
* Наименование: Преустройство на съществуваща пристройка към училище в детска градина и детска ясла, с. Овчарци, община Сапарева баня.
ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение
* Код NUTS: Югозападен (BG21)
* Място на изпълнение: ОУ "Св. св. Кирил и Методи", с. Овчарци, Община Сапарева баня.
* Тип строителство: Изграждане
* Обект на поръчката: Строителство
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката:
* Кратко описание: Преустройство на съществуваща пристройка към училище в детска градина и детска ясла, с. Овчарци, община Сапарева баня. Преустройството се изразява в изпълнение на СМР по всички части на разработените работни проекти, Архитектура, Конструктивна, Електро, В иК, ОВ и Вертикална планировка.
ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
* 45210000
ІІ.1.5) Обособени позиции
* Има ли обособени позиции: Не
* Брой обособени позиции:
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти
* Ще бъдат ли приемани варианти: Не
ІІ.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем
* Описание: Разгъната застроена площ - 1020 кв.м.
* Прогнозна стойност:
* Прогнозна стойност (валута):
ІІ.2.2) Опции
* Има ли опции: Не
* Брой месеци:
* Брой дни:
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
ІІ.3.1) Срок на договора или краен срок за изпълнение
* Срок в месеци: 12
РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции
* Описание: Гаранция за участие на стойност 1000.00 (хиляда) лева, гаранция за изпълнение на договора в размер на 6 000.00 (шест хиляди) лева, внесени по банкова сметка на община Сапарева баня или като оригинална, безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на община Сапарева баня със срок на валидност с минимум 30 дни по-дълъг от срока на валидност на офертите (за гаранцията за участие), респ срока за изпълнение на договора (за гаранцията за изпълнение на договора). Банкова сметка на община Сапарева баня - ТБ " Уни Кредит Булбанк" - АД, клон Сапарева баня, IBAN BG 78UNCR96603367430615Q BIC UNCRBGSF.
ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане
* Условия: В български лева, по банков път, с платежно нареждане при условия определени в документацията за участие в конкурса.
ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице
* Изискване:
ІІІ.1.4) Други особени условия
* Други особени условия: Не
* Условия:
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците
* Изисквания: Изисквания: Право на участие в откритата процедура има всеки, който си е зекупил документация за участие и отговаря на изискванията на чл. 9, чл. 47, ал.1, 2 и 5, чл. 48 от ЗОП. всяка оферта трябва да съдържа документите посочени в чл. 13, от НВМОП и документацията за участие в конкурса. Основания за отстраняване от участие в конкурса - при ред и услвия определени от чл. 21 НВМОП, наличие на обстоятелства по чл. 14, ал. 1, т.4 НВМОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
* Изискуеми документи и информация: Съгласно чл. 50 ЗОП и конкурсната документация.
* Минимални изисквания: 1. Да има сключена актуална застраховка професионлна отговорност. 2. Заверени копия на баланс и отчет за приходите и разходите на участника за предходните три години, оформени съгласно изискванията на Закона за счетоводството. 3. Информация за общия годишен оборот и оборота на строителството на стойност не по -малка от 3 000 000.00 (три милиона) лева за предходната финансова година.
ІІІ.2.3) Технически възможности
* Изискуеми документи и информация: Съгласно чл. 51 ЗОП и конкурсната документация.
* Минимални изисквания: 1. Списък на договорите за строителство изпълнени през последните пет години от кандидата с подобен характер. Да се посочат име на възложителя, предмет и стойност на договора, срок за изпълнение. 2. Наличие на техническо оборудване - списък на собствена и наета, строителна техника и механизация за изпълнеие на поръчката. 3. Справка за образователна и професинална квалификация на кандидата и ръководните му служители, в частност лицата, който пряко ще отговорят за изпълнението на поръчката и безопасни и здравословни условия на труд, минимално: специалист с висше образование - високо строителство - 1 брой. 4. Доказателства за търговска репутация на кандидата - препоръки и референции от предишни възложители - минимум 5 броя. 5. Сертификат по ЕN ISO 9001: 2000 за система за управление на качеството. 6. Сертификат по OHSAS 18001:2002 за система за управление на условията на труд.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки
* Запазени поръчки: Не
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изискване за определена професия
* За изпълнението на услугата се изисква определена професия: Не
* Нормативни разпоредби:
ІІІ.3.2) Юридически лица
* Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: Не
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
* Вид процедура: Открит конкурс
ІV.1.2) Начална тръжна цена
* Начална тръжна цена:
ІV.1.3) Стъпка на наддаване
* Стъпка на наддаване:
ІV.1.4) Дата, час и място на провеждане на публичен търг
ІV.2) Критерий за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите
* икономически най-изгодна оферта
* при показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
* Ще се използва електронен търг: Не
ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката
* Идентификационен номер: 3
ІV.3.2) Предишни публикации
* не
ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие
* Платими документи: Да
* Време: 12:00
* Ако да, цена без ДДС (в цифри): 200.00
* Условия: В български левове в касата на община Сапарева баня - партерен етаж, всеки ден от 08:30 часа до 12:00 и от 13:00 до 17:00 часа.
* Дата: 02/06/2008
* Валута: BGN
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
* Време: 17:00
* Дата: 02/06/2008
ІV.3.5) Език/ци, на който могат да бъдат изготвени офертите
* Друг език: Български
ІV.3.7) Срок на валидност на офертите
* Брой дни: 90
* Брой месеци:
ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите
* Могат ли лица да присъстват на отварянето на офертите: Да
* Място: Община Сапарева баня, заседателна зала, етаж 3.
* Време: 13:00
* Лица: Лицата съгласно решението за съдебна регистрация на кандидата и/или специално упълнмощени за това лица.
* Дата: 03/06/2008
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Периодично възлагане на поръчка
* Това представлява периодично възлагане на поръчка: Не
* Прогнозен график за публикуването на следващи обявления:
VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
* Поръчката свързана ли е с проект/програма, финансирана от фондове на ЕС: Не
* Проект/програма:
VІ.3) Допълнителна информация
* Допълнителна информация:
VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
* Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
* Пощенски код: 1000
* Email:cpcadmin@cpc.bg
* Факс: 02 9807315
* Адрес: бул. "Витоша" № 18
* Град: София
* Адрес на възложителя :www.cpc.bg
* Телефон: 02 9884070
* Държава: Р.България
VІ.4.1)Орган, който отговаря за процедурата по медиация
VІ.4.2) Подаване на жалби
* Информация относно крайния срок: Съгласно ЗОП.
VІ.4.3) Служба за информация относно подаването на жалби
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
* Дата: 29/04/2008
ПРИЛОЖЕНИЕ А
ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ
I) Адрес за допълнителна информация
II) Адрес за документация
* Официално наименование: Община Сапарева баня
* Пощенски код: 2650
* За контакти: Община Сапарева баня
* Email:sap_oba@abv.bg
* Адрес: ул. "Германея" № 1
* Град: Сапарева баня
* Лице за контакти: Надка Михалкова
* Телефон: 0707 3378210
* Държава: Р.България
III) Адрес за изпращане на заявления
* Официално наименование: Община Сапарева баня
* Пощенски код: 2650
* За контакти: Община Сапарева баня
* Email:sap_oba@abv.bg
* Адрес: ул. "Германея" № 1
* Град: Сапарева баня
* Лице за контакти: Надка Михалкова
* Телефон: 0707 3378210
* Държава: Р.България
|
30 Май 08, 10:49
|
|